Dag 3

Började med en lång sovmorgon, Kim väckte mig kl 10 och var lite orolig för att vi hade missat frukosten men jag försäkrade honom att det var en halvtimme kvar 😅

Vi bestämde oss för att hänga på hotellet hela dagen och softa vid poolen och gå in tidigt till stan för att shoppa. 
Sagt och gjort, det blev sola och bada. Spelade spel, gjorde inte många knop. 
Delade på en flaska prosecco för att fira vår förlovningsdag en dag i förskott. 


Vid 19 gick vi in till stan och kollade i flera butiker efter kläder till barnen. Hittade några plagg på zara och corte ingles. Jag letade febrilt efter något roligt till mig själv men njäää kom hem med en jacka från mango. 




Vi knatade förbi glasrutan gick gick in i förra året och brast i skratt i år igen. Fattar fortfarande inte hur jag lyckades. 

Vi blev så sugna på pizza efter tag så det fick det bli! Med parmaskinka ruccola o massa parmesan! 

När vi ätit upp gick vi vidare mot wineing som är en tapasrestaurang som även den ligger i gamla delen. 
Det som är speciellt med den är att det finns ca 45 olika viner att testa.
Du får ett kort när du kommer och det använder du i maskinerna för att välja vilket vin du vill ha. Du kan välja mellan smakprov, halft glas eller helt glas. Så laddas kortet med summan du väljer. 
Fanns vinflaskor mellan 12-100€. 
Jag och Kim älskar ju rött vin och det här var väldigt roligt och annorlunda sätt att testa olika viner på. 
Vi beställde in oliver och baconinlindade dadlar och bara njöt och pratade om vin. Så det blev en fin avslutning på resan och trevligt när 12 slaget kom att vi satt där och påbörjade vår 5 åriga förlovningsdag. 



Världens töntigaste bild på världens töntigaste par, jag förstår själv inte hur vi kan vara så seriösa och grädden på moset ta en bild 😂

Somnade gott den kvällen. Tänker tillbaka på denna underbara resa med ett leende på läpparna. 

Tack till Cecilia och Rebecca. 
Och till farmor och Pelle som bodde hos oss och hängde och tog hand om våra kids. Guld värt! 😘


Åkte buss med Cecilia till dagis 

Myste med Becca i sängen innan läggdags 



Plockat blommor och spelar in musikvideo till min födelsedag 

Åkt sparkcykel 

Lekt frisör. 

Och massa mer kul 🙌🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0