Dag 2

Min födelsedag! 

Blev väckt av Kim kl 09 med chokladtårta, frukt och munk (?) och ett glas cava på sängen. 
Jag brukar alltid vakna när han är uppe före mig men jag var så trött efter gårdagen (och så kanske det berodde på vinet på la perla hehe) men jag sov som en stock så jag blev verkligen så överraskad. 

Efter den lilla frukosten gick vi ner och åt den stora frukosten. 
Omelett, våfflor med nutella, lite parmaskinka, ost och oliver... Sköljde ner med lite cava. Måste ju ta det man pröjsar för 😜

Efter frullen åkte vi till Magaluf och hängde på stranden hela dagen. Käkade lunch. Bara va. 
Fick en videohälsning från barnen och då började jag gråta där på beachen. 
Tack Becca, Cecilia för att ni var med våra barn torsdag och fredag. 




Vi åkte hem vid 16 tiden för jag ville hänga på balkongen innan vi gick ut för kvällen. 
Vi spelade yatzy och Chicago, och så knackade det på dörren och in kommer en servitör med en flaska bubbel. Som Sarah fixat! Till mig på min dag. Jag blev så rörd! Började gråta igen, jag blev verkligen så glad! 




På kvällen gick vi hand i hand längs hamnpromenaden och in till gamla stan där vi återigen valde en italiensk restaurang - Ribello. 
Utsökt mat där också! Kändes lyxigt! Drack dyr-vin och jag hade verkligen en matupplevelse utöver det vanliga. 






(Vet inte riktigt vad jag gör här för jag står väldigt konstigt) 

Men Kim blev ju bra i alla fall! 


Efter middagen gick vill Abaco bar som ligger bakom en stor trädörr i en av gränderna. 
Där var det som om du kom in i en saga med klassisk musik, sån häftig atmosfär och man riktigt sögs med i allt. 
Gå hit! Priserna på drinkarna är över det normala men det är upplevelsen du får betala för. 












Amaretto sour 👌🏼


(Förlåt för alla selfies men vad gör man när man bara reser två pers 😅) 

Sedan traskade vi vidare uppåt mot nån gammal fästning där det låg en hipp bar, vi hade utsikt över hela hamnen. 



Det fick avsluta dag 2! Nöjd 29 åring! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0