Va ett bra tag sen

Jag skrev här. Vi har gjort så mycket. Jag minns knappt vad vi har gjort denna vecka som Lasse och Åsa har varit här.
Varje dag upp "tidigt" för att åka iväg till nya stränder.
Jag får DRA upp barnen vid 09.30. De är sååå morgontrötta! Packar alltid med deras frukost i en kylväska för annars tar de sån himla lång tid här hemma på morgonen.
Alicia är fortfarande jätteduktig med att gå på toaletten och ingen olycka än så länge 🙌🏼
Barnen är som fiskar i vattnet och Junia kan simma säkert 10 meter under vattnet utan puffar. Däremot går det inte lika bra över ytan då hon lyckas få till hundsimstilen.

På kvällen, Den 26 juli gick vi som vanligt upp till Panteleimon och tände ljus och åt av brödet som ska skydda oss mot sjukdomar.
På natten gick jag och Kim ut till ett knökfullt Linaria och mötte upp theo, Fredrik, Love, Frida, Nicole och Marcelo. Hade som vanligt en rolig kväll och kom väl hem runt 04....

I fredags hade jag, Åsa och mamma en shoppingkväll i Pothia och mötte sedan upp övriga på pizza porto 😋😋😋

Har massa bilder men tror ni har sett de flesta på insta och fb.

Igår var det Lasse och åsas sista kväll, de bjöd på en god middag på ett nytt ställe i Massouri. Bra sista kväll🙌🏼

Vi har bokat hembiljett nu och åker redan på tisdag. Då har vi varit här 3 veckor och det känns faktiskt alldeles lagom.
Nu längtar jag hem till vår säng, barnen längtar nog efter deras leksaker och VI alla längtar att få träffa vår familj o vänner.

Undrar hur alla bebisar där hemma ser ut nu, de händer mycket på 3 veckor!

Ska börjar planera och ordna inför Kims 30 års fest som ägerrum lör den 20e.

Kan inte fatta att tiden gått så fort, nu är Kim snart 30 år! I över halva våra liv har vi känt varandra, det ska verkligen bli roligt att få fira honom med pompa och ståt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi ses gärna när tid finns!

Svar: Yey! 😍
emeliehellman.blogg.se

2016-07-31 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0