Dagarna går

Ååå stoppa tiden! Jag tycker att dagarna flyger förbi. Vill inte... Jag vill ha hela sommaren kvar.

Igår åkte vi till Akti. Hade packat kylväska med dryck och godsaker.
Kim hade köpt en lite flaska rosé till mig och mamma.
Jag kommer på i bilen att vi inre har en vinöppnare med oss. Stannar i stan och letar reda på en butik som säljer dem.
Kommer fram till stranden och allt är bra, hör hur Kim pratar med pappa om att flaskan kostar 9 € och det är VÄldigt mycket för att vara här.
Jag tycker det är jättekonstigt och tar fam flaskan. Det står 20% alkohol på den.
Det finns inget vin som är så starkt. Lossar på emballaget och ser att det är skruvkork (typiskt att vi köpte en ny öppnare) och smakar. Då är det förtusan nån likör grej som smakar ros. Tänk er kärringparfym fast söt.
Herre vad vi garvade och Kim har fått höra nu i 48 h hur dålig han är på att köpa rosé.

På kvällen åt vi hemma. Gjorde två olika sorters risotto.
Sedan kom Theo, Love, Fredrik, Marcelo, Frida, Markus över på drinkar och vi gick sedan ut. Sååååå kul, träffade halva kalymnos. Massa människor som jag umgicks med för 10-15 år sedan. Så himla konstigt och känslomässigt. Jag är 30 snart.
Det var verkligen så roligt!
Kom hem 05 och det får stå för hur kul vi hade!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha fy det lät roligt äckligt. Men en kul grej att skoja med i en massa år framåt

2016-07-18 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0