Helgen

Hej. Börjar komma in i sweden-style igen. 
I lördags kom Mary, Sam och barnen över. Junia har pratat om dem varje dag så det var ett kärt återseende. 
Barnen lekte, vi åt korv med bröd och Kim och Sam satt igång Kims nya robotdammsugare som är awesome! 
Kim fick den i julklapp av mig så vi har inte hunnit testa den än. 
Den är lite tokig såhär i början innan den vet sin rutt men asså småbarnsföräldrar vet hur det är, smulor och damm överallt efter all lek och stoj. Passar ju perfekt när vi har öppenplanlösning på övervåningen. Så tummen upp 👍🏼 för att slippa dammsuga 1-3 gånger om dagen som vi (läs jag) annars brukar göra! 


När familjen gått hem kom nästa familj, Sarah och Daniel. Även Jonn och Sandra anslöt sig senare. 
Sarahs bebismage har vuxit mycket och nu syns det verkligen 😍 kan inte inte bli maj nu så vi får träffa honom?! 

Vi åt iaf Tapas i stora lass, spelade plump, och hade trevligt. 

Lyckades vara uppe till 23.30 (men vaknade vid 08 helt klarvaken) 

I söndags har vi fixat lite, varit hos min mor och handlat. 

Middagen blev ouzo-flamberad entrecote 😋 min man han kan! 
Hamnade i sängen kl 21, helt slut! 




Sarah byggde koja med barnen och där låg de och myste och kollade på ipad. 


Underbar bukett från Sarah o Daniel 


Såstillverkning 👌🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0