Lör o sön

I lördags blev vi bjudna på en supergod middag hos Lasse och Åsa. Efter middagen spelade vi Chicago, första ronden, när jag vann, gick väldigt fort så vi körde en runda till. Dock drog den ut på tiden (pga av viss fusk från Lasse enligt Kim) så barnen hade somnat för länge sen i soffan när vi var klara.
Så vi bar upp dem till sängen så tog jag och Kim en promenad hem i natten. Svinkallt men väldigt mysigt att se all julbelysning som lyser upp.

På söndagen gick vi upp tidigt och tog en promenad tillbaka till Lasse och Åsa. Gjorde i ordning barnen, tog bilen till mina föräldrar där vi bakade.
Lussebullar, pepparkakor, knäck och bountygodis. Tog typ 4 h, med paus för korv med bröd till lunch.
Barnen hängde på bra. Roligast var nog att dekorera pepparkakorna.
Nu har vi hela frysen full med gott 🙌🏼

När vi kom hem så var vi så trötta så vi bara slappade, kollade på julkalendern, köpte thai-mat, sen somnade jag och Alicia. Sov 10 h.
Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0