Klappar

Hej, jag ska skriva om julafton. Men just nu orkar jag inte. Så jag tänkte skriva ner vad jag fick i julklapp istället.
Av min andre hälft fick jag:

En Efterlängtad o eftertraktad ljusstake blev äntligen min.

Biljetter till Per Gessle som spelar på sundbyholmsslott i augusti o vi blir tydligen ett gäng!

En egen Apple-tv. Äntligen får jag kolla på mitt 😜

Och ett par stövlar som var jättefina men tyvärr förstora så dem ska bytas!

Av mina föräldrar fick jag, Kim, Jonas och Nina biljetter och 3 rätters middag på hamburgerbörs för att se Danny 😍det har jag pratat om länge nu!

Av svärmor Carina och Pelle fick jag o Kim 3 flaskor amarone och afternoon Tea med bubbel på Grand Hotel i sthlm. Nice!

Och så fick jag även en massage eller annan behandling av Carina 💆🏼

Av mormor-Eva fick jag o Kim glöggmuggar. Precis vad vi behövde eftersom vi bara har 4 st.

Av Becca fick jag en bok jag ska läsa i Thai och 3st cremer från bodyshop.
Av Cecilia fick jag en middag med henne och Becca på en indisk restaurang i Stockholm 😋

Kunde ju inte ha önskat mig mycket mer, oerhört tacksam, helt fantastiskt att få så mycket fint fast man är vuxen. Man känner sig nästan som ett barn på julafton 😜😍


Tack alla underbara för dessa julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0