Helgen som gått

I fredagskväll kom jag hem till ett skinande rent hem. Det var en skön känsla kan jag säga er.
Barnen fick vara uppe så länge de ville och vi tittade på Idolfinalen.
En mysig kväll!

I lördags gick vi upp tidigt. Kim och barnen åkte till sthlm. Cecilia hade barnen några timmar medan Kim jobbade.
Jag jobbade också, fast åkte hem tidigare så jag hann med att umgås lite med barnen och göra mig klar inför kvällen.

Kl 18 kom Jonas och Nina och vi fick skjuts av Mattias in till stan. I bilen delade vi på en prosecco.
Nina hade bokat bord på en mysig restaurang i gamla stan.
Vi åt god italiensk mat, drack drinkar och hade det såå mysigt.
Sedan gick vi vidare och tog en drink. Tog taxi hem vid 01,30.

I dag har vi varit i Ragnhildsborgsbacken med Mary, Sam och kidsen.
Yeeeey snön är tillbaka.

På eftermiddagen har vi bara varit hemma.
Nu har vi precis kollat sista avsnittet av midnattssol, vet inte riktigt vad jag tycker om slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0