Helgen är här!

Fredagen kom och försvann. Har sjuk personal på jobbet så man hinner inte direkt sätta sig ner. Förhoppningsvis är vi fulltaliga 12/12.
Jag har tandvärk. Igen. Det är såå irriterande och jag är förstås rädd för att gå igenom det jag gjorde exakt för två år sedan.

Igår kom även alla bilder vi tog på förskolan. Haha det är inte lätt men här kommer några favoriter:

Då har vi några julklappar avklarade iaf 😉😊

När jag kom hem från jobbet stod middagen på bordet. Idol hann vi inte med men får kolla play någon annan dag.
Barnen ville sova i sitt tält så ja, där fick de sova.
Jag och Kim kollade på några avsnitt av midnattssol. Vi ligger lite efter.
Nu är det mycket spännande!
Nån som kan tipsa om någon annan bra serie?

Nu är det jobb som gäller! Direkt efter blir det middag hos Lasse och Åsa.

Trevlig helg då! (Jag är ledig imorgon, och då ska vi ha vår traditionella bakdag!)


Kommentarer
Postat av: Nina H

Kan rekommendera Poldark om du inte redan sett båda säsongerna...

Svar: Okej! Har inte sett dem 👍🏼 tack!
emeliehellman.blogg.se

2016-12-03 @ 21:49:09
Postat av: Lisa

Åh vilka fina bilder ❤️

Svar: Ja verkligen! 😍
emeliehellman.blogg.se

2016-12-05 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0