Ny vecka

Helgen var super! På lördagen hade jag ganska mycket att stå i, fixa med innan kvällen.
Vi hade nämligen en liten överraskning till Kim som vi ville ge några dagar i förskott.
Han fyller som sagt 30 år på torsdag, och presenten överlämnades alltså i lördags.

Vi hade bestämt att Sarah, Budda och Victor skulle komma över på middag runt 18 tiden.
De kom vid 17, och Kim var så ivrig och ville åka och handla. Han hade fortfarande samma kläder på sig som han spelade golf i tidigare på dagen och såg allmänt risig ut ;)
Jag försökte gång på gång få honom att inte åka och handla och istället duscha och fixa sig någulunda.
Han förstod ju inte alls varför han skulle göra det för när Sarah o Budda är här brukar det vara just avslappnat.

Men iaf så duschade han, och lagom tills han kommer ut kommer hans mamma och Per, Cecilia, Lasse och Åsa... Tobbe Jelena och Emma o Gurra.
Han blev ganska förvånad!
Jag ställde fram bubbel och öl som vi sedan skålade med och överlämnade presenten.

Den är uppdelad i 3 delar och det enda han vet är att han ska packa en väska och vara klar 11.30 på onsdag.
Sedan bär det av... Vart, hur, när tänker jag inte avslöja här. Han får öppna första brevet på onsdag kl 12, det andra kl 23 och det sista kuvertet kl 00.00 på hans födelsedag.

Jag är lite nervös, men så förvantsnsfull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0