Högskola

Ja, fick besked idag att jag kommit in på Mälardalens högskola i Eskilstuna.
Företagsekonomi 30 poäng, start V.35 - V.2.
Bara en termin. Jag skulle klara det men vår jobbsituation är inte den bästa nu och jag känner att jag kanske tar vatten över huvudet att plugga 100% samtidigt som jag jobbar 100% samtidigt som man ska vara mamma de få timmarna som finns kvar på ert dygn. Vet att ett halvår går fort och sedan är det klart och värt allt slit.

Men som sagt, om allt gått som planerat med anställda på jobbet så skulle jag inte tveka... Nu känner jag att jag kanske inte kan fokusera fullt ut på plugget då jag vet att det kommer bli en tuff höst och vinter på jobbet. Om inte en ängel från ovan hör mig och sänker mig en person som har kompetensen inom belysning och kan ta mina missade arbetstimmar.

Aja, får väl klura på detta några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0