Hej!

Igår kom vi hem. Resan gick bra, förutom att båten vi skulle ta 05 på morgonen var försenad 30 min så vi fick verkligen skynda på till flygplatsen! Kom dit 30 min innan flyget gick så vi hade turen med oss iaf.
1 h tog det till Aten, sedan bytte vi flyg och landade i sthlm kl 12.00.
Tycker allt gick väldigt smidigt.

Becca kom och hämtade oss, hon har varit husvakt åt oss i 3 veckor och jag blev verkligen så glad att få komma hem till ett städat hus, nybäddad säng, nya blommor hade hon köpt och planterat också! Bästa husvakten ever eller vad?!
Tack tack tack!
Som vanligt tvättade jag allt i Grekland innan vi åkte, så vi hade väl inte så mycket på listan att göra förutom att packa upp 👍

Senare kom Jelena och Sarah över med sina små bebbar, som inte är så små längre. Tycker forfarande de är så fascinerande hur de ändrar utseende.
Efter många timmar bebismys (Kim åkte iväg och spelade golf) så sa vi hej då och lite senare kom Kim hem med sushi. Den maträtt jag har längtat efter!

Sen slocknade alla utom jag som låg uppe och såg true story. Helt ok, men obehaglig.

Nu ska vi börja titta på jordskott, en svensk serie som jag har hört mycket bra om, gick på SVT men missade den där och på play så nu är jag glad att Cmore har hela säsongen! Yeeeey!

Hej då Wilma, vi ses nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0