Första jobbdagen

Egentligen har jag semester denna vecka också, men kände att jag behövde kolla upp lite saker på jobbet och banka pengar så jag åkte dit idag.
Som vanligt tar allt mycket längre tid än planerat, timmarna bara flyger iväg... Hann med lite iaf, bättre det än inget alls.

På kvällen åkte jag o barnen hem till Mikaela. Barnen lekte, vi skvallrade av oss och så blev jag o barnen bjudna på lasagne till middag. Jättesmaskigt tyckte i alla fall jag och Alicia 😜 Junia är en klass för sig när det kommer till mat.

Här hemma har jag tvättat, nattat barn, Kim fixade matlåda till mig och så har jag försökt få ihop veckan på jobbet som är lättare sagt än gjort. Försöker fixa det sista inför "helgen" men kan inte göra så mycket när Kim svansar runt här som en äggsjuk höna 😜😉

Ska bli såååå kul!



Men...Längtar tills på måndag då jag och Per är tillbaka på jobbet och jag kan få ta tag i saker och ting. Rutiner, hej vad jag saknar rutiner.
Har väl också kommit till insikt att om jag ska klara av plugget måste jag anställa en till person så det ska jag ta tag i nästa vecka!

Nää nu måste jag soooova!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0