Solig söndag i storstan

Efter en sovmorgon och en sen frukost åkte vi till sthlm. Parkerade utanför Carina och Per på Kungsholmen och vi gick tillsammans in till stan. 


Artwood öppnade en utställning på NK tidigare i veckan så jag ville visa Kim matbordet och stolarna jag skrivit om tidigare här.
Han har ju inte sett dem irl, det är lite svårt att avgöra ett köp från en katalog. Jag såg ju allt på möbelmässan i feb. 
Så väldigt skönt att vi fick se och klämma på möblerna innan vi bestämde oss. 

Sen mötte vi upp Malin och Henke och åt en sen lunch på TGI fridays i kungsan. 
Astrevligt. 

Barnen åt pannkakor med grädde och chokladsås 😋 och en oreomilkhake till efterrätt. Är det "fest" så är det 😉
Vi satt där ett bra tag sedan promenerade vi vidare till Åhléns city där vi äntligen hittade rätt par stövlar till Junia. 

När vi kommit tillbaka till bilen lekte barnen av sig en stund i lekparken sen åkte vi hem. 



Nu är vi helt slut här hemma! 

Imorgon ska jag och Junia till BVC för 4 års kontroll. Spännande 👍🏼
Så blir det jobb, halvdag! 😎



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0