Playday

Idag tog vi med oss Oliver och började med hamburgare på Max. Vidare till Andys lekland i Skärholmen där alla tre röjde som bara den, festade på glass och hade jättekul. (Han fick detta av oss i födelsedagspresent) 
Junia och Oliver leker fint ihop 😊






Sen åkte vi hem till oss och lekte vidare. Andrea och Ellen kom också förbi. 

Å så kom Emma och Gurra och kollade på vår vagn vi ska sälja. 

När alla åkt hem gjorde jag veckans mat-schema, så åkte Kim och storhandlade medan barnen fick äta middag. 
När Kim kom hem åkte jag och hämtade upp Cecilia och vi körde spåret o gymmet 💪🏼

När jag kom hem hade Kim fixat en lchf tacogratäng som satt som en smäck efter ett träningspass. 

Nu längtar jag efter sängen och ett greys avsnitt 🙈






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0