Högen med papper...

Nu har jag skickat in en ansökan om att Alicia ska få en helt normal barnförsäkring, hon har nu en begränsad barnförsäkring eftersom hon fick RS när hon var 10 dagar gammal. 
Efter två år får man ansöka om ny och nu äntligen är det gjort!
Hon har inte besökt något sjukhus eller haft besvär med luftrören, andningen osv sedan hon blev utskriven från Huddinge den 21/2 - 14, så jag tycker att det borde gå igenom nu. 

Annars har jag ett telefonmöte inbokat med Swedbank på måndag då de ska ha en hälsodeklaration på mig då min pensionsförsäkring (ej privat) har höjts. 
Den privata plockade jag bort så fort det beslutades att den inte är avdragsgillt längre. 

Mitt kapitalförsäkringssparande är också påväg att löpa ut och jag har bestämt mig för att fortsätta spara i Skandia. 
Nu lägger jag 3000kr/mån men ska nog öka till 5000kr. 

Mina andra sparkonton (som inte är kapitalförsäkringar) ligger hos Swedbank. Vet faktiskt inte varför jag har olika banker men det finns väl något bra med det också. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0