Goda nyheter

Den här dagen har varit så BRA! Vi har varit på utvecklingssamtal på fsk och fått höra hur Alicia har det. 
Det är alltid kul att höra, jag är lyckligt lottad som har fått två helt olika döttrar i sättet. 
Junia har alltid tagit plats och syns och hörs jämt. Ska visa allt och alla. 
Alicia är väldigt lugn och håller sig i bakrunden. Lite blyg och försiktig. Hon är så snäll, "bråkar" inte, väntar på sin tur. Hon äter bra, sover bra, förstår och de senaste veckorna har hon utvecklats mycket i sitt språk. Det märker vi verkligen här hemma.,
Däremot tycker jag inte alls Alicia är försiktig och "håller sig till sitt" här hemma. Det är nästan lite så som att hon är herre på täppan här och Junia får dansa efter hennes pipa (läs skrik) 
Hon testar oss...verkligen. 

Efter samtalet åkte vi till johnells och jag köpte en sjal jag länge gått och suktat efter. 


Sedan åkte vi hem till Mary, Sam och barnen. Första gången vi besökte deras nya lägenhet. Jättestor, fin, finns stor potential för att den ska bli topp, jag får väl hjälpa till med det jag kan bäst... Belysning 😄
Vi åt middag och spelade spel. 
Ungarna hade jätteroligt. 

Filmtime

Sen så ringer Cecilia mig och berättar att hon hänger med oss 1 vecka till kalymnos den 12 maj. Först gick det inte men nu så är allt klart och det ska bli så himla kuuuuul! Och mysigt såklart.

Så om inte det vore nog så fick jag goda nyheter av Sofi (min högra hand på jobbet) att hon väntar en frisk liten pojke enligt dagens ultraljud. 
Massa grattis! 


Jag och Kim avslutade denna braiga torsdag med gåsmamman, sista delen. 
Bra serie - se den! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0