Fredag

Och dagen är fullproppad! Heeeey yeah! 
Vi har precis hämtat ut vår nya bil från Hyundai. 
Nu kanske ni tycker att vi är lite knäppa som byter bil när gamla är 1 1/2 år men min andre hälft Kim behövde en ny bil så då slog vi liksom två flugor i en smäll. Så han köpte vår gamla. (Med vår menar jag Ljusexperten i Eskilstunas bil) 
Och jag får åka ny 😊 bra deal tycker jag! 

Nu är jag påväg till Västerås för att hälsa på kollegan Krister som öppnat en helt sprillans ny LjusExperten butik i Erikslund. En blomma och ett stort lycka till är på sin plats. 

Sen ska jag hinna jobba lite innan jag ska ut på galej. Rebecca har bjudit mig, Cilla och Jelena på Niklas Strömstedts spelning på hamburger börs. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0