💄🛍



Det Ă€r nĂ€r det ser ut sĂ„hĂ€r i duschen man inser att man Ă€r en riktig sucker för diverse skönhetsprylar. 
Mitt till vĂ€nster, barnens i mitten och Kim fĂ„r "matvarubutikens utbud" 😅
Jag lĂ€gger inte pengar pĂ„ klĂ€der, jag kan nog rĂ€kna de gĂ„nger jag har betalat för att fika pĂ„ ett fik/uteservering. 
Har matlĂ„da alla dagar i veckan (kanske slĂ„r till med en sushi 1 gĂ„ng i mĂ„naden) 
Men om ni kollar i mitt badrumsskĂ„p och min sminkvĂ€ska sĂ„ ligger nog en mindre förmögenhet dĂ€r. 
Skull in pÄ kicks idag för att köpa en ny ögonfransböjare dÄ min pajade i morse, slutade med att jag kom hem med betydligt mer saker Àn planerat.
SĂ„, det Ă€r min svaghet. Skönhetsprodukter... Och mat 😜
Vad Ă€r din?! 😉

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag Àr lite som du. Köper sÀllan klÀder men fixar naglarna varje mÄnad, unnar mig ansiktsbehandling och massage regelbundet och lÀgger lite mer pengar pÄ ansiktsvÄrd. :)

2016-04-05 @ 21:50:03

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0