Vår vanliga (o)tur!

Som ni har förstått har jag häcken full på jobbet och i och med att jag från första dagen sen semestern sysslat med allt annat än det jag egentligen ska göra så var dagen planer att försöka ta igen på beställningar och annonsering. Men när jag skulle lämna på fsk imorse klagade Junia över magont och hade tårar i ögonen. Fick inte så mycket mer info än så, så kunde inte riktigt bedöma läget. 
Hur som helst räddade höggravida Maria upp hela dagen och hoppade in istället för mig på jobbe. 💪 Väldigt bra jobbat, och även Sofi. 
Känner väl att vi alltid lyckas pricka in att något går lite snett när det absolut inte får göra det! 
Junias magont verkade bara vara vanligt magknip och gick över efter lunch med mat i magen och toalettbesök. Bad till gudarna att det inte var magsjuka och tydligen hörde de mig 😉

Så imorgon försöker vi igen, hoppas våra bilder från fotograferingen är klara!

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0