Torsdag

Jag har gått runt hela dagen och trott att det är fredag, för att det har känts som en typisk fredag, men tji fick jag! 
Dagen var ändå ok, jag fick mycket gjort och det är alltid ett stort plus! 

Imorgon åker vi till Järvsö för att hälsa på min kära mormor och Hans. 
Ska bli mysigt. På lördag ska mormor och Junia baka bröd, det bestämde Junia för flera veckor sedan. 😊

Just det! Här är en av bilderna från fotograferingen. Den kanske inte är så klassisk annonssnygg men jag tycker att den blev helt ok, inte så uppgjord och stel, däremot kanske jag blev lite för glad, men jag bjuder på den! 


Känns bara så tomt att bara vara vi tre. Men men, en ny tid är kommen, dags att gå vidare och hitta nya kollegor. 
Just vi tre har hängt ihop i 7 år nu och jag har jobbat i butiken sen augusti 2005 vilket innebär att jag firade 10 år nyss. De ni, fasen vad man har slitit, tagit hand och fixat med denna butik. Mitt första ansvar och det roliga är att jag brinner fortfarande lika mycket för mitt jobb. Har alltid nya mål, även om de inte uppnås jämt är det viktigt med mål. 
Den här hösten och vintern kommer att bli tuff det vet jag, men den kommer bli minst lika spännande och rolig.
Peppad är vad jag är!

Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0