Tisdag

Mina dagar är så fullspäckade så hjärnan går på högvarv. 
Upp vid 07, väcka barn, frukost, klä på, köra till dagis, åka och hämta beställningar, jobba, komma hem vid sju, halv åtta på kvällen, äta middag tillsammans. Pyjamas, borsta tänder, natta barn. 
Försöka få en timma i soffan och sen sängen. 
Tur att jag har Kim som hämtar och lagar middag varje kväll 😉👍

Såja! 
Vi hälsar Albin och Jannette välkomna till LjusExperten i Eskilstuna. Båda börjar den 1 oktober och det känns väldigt bra. En tung tung sten har försvunnit från mitt bröst och nu håller jag verkligen tummarna att det kommer att funka bra.
Imorgon ska vi skriva på anställningsbevis och de kommer få sina scheman. 

Idag har jag haft två säljare hos mig, vi har gått igenom sortimentet och bestämt vad som ska bort vs ha kvar. 

Å så har jag försökt knåpa ihop ett schema fram till jul. 

Mitt i allt har jag och Kim gått på en visning (igår) och blivit förälskade, eller iaf jag! 
Jag vet varken ut eller in just för tillfället men man ska väl alltid lita på magkänslan. 

Junia hade även dans på eftermiddagen och det hade gått 👍
Tänk att jag har en sån stor tjej. Som dansar och lyssnar på Justin Bieber 🙈

Hej! 



Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ni är lika galna som vi när det gäller flytt. Jag tycker ni ska gå på magkänslan. Lycka till kram

2015-09-09 @ 07:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0