Shopping sugen

Åh nu när hösten är här (det blåser så in i bängen här!) så vill jag köpa nytt smink. Tycker egentligen att det är jättetrist att lägga pengar på sånt, ni vet, när bara en puderborste går på 300 spänn, men nu vill jag bara kasta allt i min makeupväska och köpa nytt. 
Jag tycker om att sminka mig, och jag lägger ner ganska mycket tid på min makeup, i alla fall vid festliga tillfällen så nu ska jag för första gången någonsin gå in till Kicks (eller Åhléns) och go banans. 
Wiho va kul! 

Höst-kläder däremot - noll inspiration. Vill inte... Skulle vilja att nån bara handlade åt mig och sa, det här är snyggt, kör på det. 

Mitt senaste inköp; 
Det är en fröjd att smörja in ansiktet och halsen varje morgon och kväll med detta serum från biotherm, big like på den! Så fräsch! 

Igår handlade jag nya Foppa crocs till Alicia. Hon har fått ärva sina av Junia och vi har använt dem både som inneskor på Tom Tits och som badsko(simskor) när vi är utomlands, så i veckan gick de faktiskt sönder. Men tycker ändå att det är en hållbar sko som passar perfekt på fsk och när de röjer på Tom Tit. 

Jag ska även bli bättre med att ta många bilder till bloggen! Känner att jag har tappat suget lite nu när det mycket annat. 

Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0