Okej

Mitt dåliga bloggande har dels berott på att vi är mitt inne i en flytt, men även för att jag inte riktigt känner mig som ett med nya telefonen. Som sagt, jag och nya tekniska prylar = 👎🏼

Idag har jag packat ihop hela lilla huset på Ki i kartonger. 
Vi har lånat min brors bil som är riktigt bra att ha som flyttbil. 
Kl 19,50 kom vi på att vi hade glömt köpa vin och slirade in vid systemet 19.59 med en fullpackad flyttbil. 

Sen vidare till Barolo där vi åt tvårättersmiddag. (Jag har ju packat ner allt så vi hade inte så många alternativ där än att äta ute) 
Barnen tillbringar hela helgen hos farmor och Pelle. 
Efter middagen åkte vi till nya huset och packade in sakerna. Lasse och Åsa mötte oss där och hjälpte oss att packa in, de var såklart nyfikna på huset. 
Precis nu kom vi tillbaka till Ki och nu ska jag sova, imorgon jobb. Sista natten här! Gud va skönt! 

Kims jobb imorgon är att flytta resterande saker, och han får hjälp av Daniel och Sarah. 
Tur att vi hann med systemet ikväll så vi får bjuda på flytt-dryck imorn då 😉

På söndag blir det till att städa gamla huset. Ser verkligen fram emot det ,,, not! 
Nån som vill tjäna en slant?!?! 😅😜

Tack o godnatt (min rygg går av) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0