Måndag

Oh shit vad jag var trött imorse. Det var hemskt!!! Allt gick fel också. 
Barnen var också jättetrötta och somnade om 4-5ggr efter att jag hade väckt dem. 
Vid halv 9 gav jag upp och skuffade över problemet till Kim. 
Hehe sjysst! 

Jag åkte till Eljus för att hämta beställningar men eftersom jag är bäst så glömde jag alla beställningar i lördags på jobbet och även min mobil (där all info står) hemma i huset så allt gick åt skogen. 
Hittade även AC kontrollen till jobbet i min jackficka(?!) 
Tror jag inte varit såhär virrig förut? 

Dagen på jobbet gick iaf fort men kände hela dagen att jag gick på reservenergi. 

Efter jobbet bankade jag pengar och sedan fick jag serverad middag här hemma. 
Tvättat, plockat, betalat räkningar... 

Imorgon ledig (eller jag är inte ledig, jag behöver inte jobba på jobbet) 
Ska ta sovmorgon med kidsen, sen får de gå på dagis några timmar. 
Jag ska hämta beställningar och åka till Enhörna på ett jobb. Ska föreslå ute-och trädgårdsbelysning till en villa. 
Men sådant är bara kul! Känns knappt som ett jobb när man får komma med tips och idéer. 
På kvällen ska jag på "hela Sverige skramlar" i Globen med Becca, Sarah o Emma. Ska bli väldigt kul! 



Här är artisterna! Älskar liksom att Jöback är med!!! 😜
  • Alcazar
  • Ametist
  • Amanda Bergman
  • Björn Dixgård
  • Bo Kaspers Orkester
  • Carola
  • Darin
  • David Batra
  • Filip Hammar
  • Fredrik "Benke" Rydman
  • Fredrik Lindström
  • Fredrik Wikingsson
  • Gina Dirawi
  • Graveyard
  • Jill Johnson
  • Joel Alme
  • Johan Glans
  • Jonas Gardell
  • Gunilla Backman
  • Kim Cesarion
  • Kodjo Akolor
  • Duvemåla-ensemblen
  • LaGaylia Frazier
  • Laleh
  • Lars Winnerbäck
  • Lena Philipsson
  • Linnea Henriksson
  • Lisa Nilsson
  • Lilla Namo
  • Love Antell
  • Malena Ernman
  • Mariette
  • Markus Krunegård
  • Martin Stenmarck
  • Mauro Scocco
  • Maxida Märak
  • Maja Francis
  • Melissa Horn
  • Miss Li
  • Molly Sandén
  • Niklas Strömstedt
  • Ola Salo
  • Orup
  • Patrik Isaksson
  • Peter Jöback
  • Petra Mede
  • Petra Marklund
  • Petter
  • Redline Allstars
  • (feat. Linda Pira, Stor,
  • Mohammed Ali, Jacco,
  • Carlito, Amsie Brown & Aki)
  • Sanna Nielsen
  • Sarah Dawn Finer
  • Seinabo Sey
  • Syster Sol
  • Tensta Gospel Choir
  • Tomas Andersson Wij
  • Tomas Ledin
  • The Hives (feat.
  • Michael Alonzo & Steppan)
  • Uno Svenningsson
  • Weeping Willows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0