Go kväll

Vilken dag det har varit idag! Jag började dagen med att känna mig hängig, ont i huvudet och täppt i näsan. 
Usch är helt slut efter flytten nu känner jag! 
När jag lämnat barnen åkte jag till Eljus, och så till jobbet. 
Mycket folk idag 😀
Hann precis göra klart augustipärmarna när klockan slog 18.15 så ska lämna dem till bokföringsfirman imorn innan jobbet. 
Sen bankade jag pengar och begav mig hemåt. Åkte förbi posten och hämtade ut ett paket från jollyroom. 
Men nu är väl ni så trötta och se mina inredningsgrejer så jag kan visa det sen när de kommit på plats! 

Väl hemma mötte jag Kim och barnen i dörren. 
De hade varit hos farfar och Åsa och var mätta och belåtna 👍🏼
Sen blev det carbonara och duscha och natta barn. 
Nu ska jag och mitt tjocka huvud gå till sängs. 
Imorgon efter jobbet åker jag till Borås och ska på medlemsmöte. Kommer hem torsdagkväll. 

Ciao och godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0