Fullt ös medvetslös

Nu äntligen får jag slänga mig i soffan och kolla på missade idolavsnitt. Ååå vila skallen. 
Igår och idag har jag haft intervjuer och det har gått väldigt bra. Vi har tre kandidater som känns 👍 är så glad och lättad över detta så nu hoppas jag så innerligt att det känns likadant nästa vecka då de ska komma till butiken och "hänga" med ett par timmar så får både vi och de känna hur det känns. (Såklart olika tidpunkter) 

Idag började vi morgonen hos en fotograf i Eskilstuna som tog jättebra gruppbilder på oss som vi ska använda till höstens och vinterns marknadsföring. 

Sedan kom revisorn till butiken och gjorde stickprov på inventeringen och vi satte alla klockrent, sååå jääääääkla skönt! Man är ju alltid lite nojig, speciellt efter att vi en gång för några år sedan fick räkna om HELA butiken! 

På eftermiddagen när jag var klar med intervjuerna åkte jag till tälje för att hämta Junia från JAM, dansen börjsde idag och det hade gått jättebra. 

Ja, vad mer, jo pappa åker till Kaly imorgon och Kim ska skjutsa honom vid 05tiden vilket betyder att jag ska göra allt i min makt för att hinna med allt imorgon innan öppning. Vi får väl se hur det går 😉

Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0