Dagen

Hello, jaaa idag har jag pysslat med lite allt möjligt. 
Efter jobbet så åkte jag o bankade sen vidare till nykvarn där jag hämtade upp några lampor. 
Slirade in på uppfarten här kl 19.30. Ganska bra jobbat för att ha stängt kl 18. 

Farmor och Pelle var här hemma och hade hämtat barnen från fsk.
Bra att vi har dem. 

Kim höll på att fixa i barnens rum (som förövrigt blir klart imorgon) 
Jag har bytt ut lampor (för sjuttioelfte gången) 
Jag har testat med taklampor, olika ljuskällor on and on. Arbetsskadad. 
Sen tog Kim ner en lampa som hänger över trappen, är typ 5 m i takhöjd + trappa ner så jag höll på att dö för jag blev så rädd att han skulle ramla. 
Men han balanserade på ett räcke till trappen och tog ner skrället. Kallar den för det för den är verkligen förfärlig. (Lampan alltså) 
En spot ska upp istället och riktas nedåt i trappen. 

Vad mer? Jo imorgon går vårt utskick ut i princip hela märlardalen och det är ju alltid kul!!!! 
Jag hoppas att det blir en bra helg :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0