Söndag

Jag är så van att alltid gå upp och jobba (känns det som) så jag får nästan en chock varje söndag när jag inte behöver göra ett dugg på morgonen. Sköööönt! 
Lång segdragen morgon med frukost och så. Guld. 

Vid lunch kom Mary, Sam och kidsen. Vi promenerade till en lekpark och där röjde vi loss. 
Det blev en sen lunch/tidig middag i form av pizza här hemma 😋

Nu ska jag förbereda inför morgondagen. Ska åka tidigt för att vi har morgonmöte samt att jag ska köpa frukost till jobbet också. 

Veckan som kommer har jag sjukt mycket att göra och tänka på. Tur att man är organiserad. Och inte som Kim Åberg. 









Provade att köra sams enhjuling. Alltså det var såååå svårt. Har typ träningsvärk i vaderna redan 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0