Slappar söndag

Åh idag har jag inte gjort många knop. Vi gick runt i myskläder, käkade tapasrester, kollade på så mycket bättre, barnen fick göra lite som de ville, sprang runt i nattlinne till kl 14, kollade på Pippi. 
Märkte hur himla trött jag var och la mig i sängen. 
Jag sov mellan kl 14.30-16.30 medan barnen röjde med Kim. 
🙏🏼 thank god. 

På kvällskvisten fick barnen bada och det blev tacos till middag. 
När båda barnen somnat passade jag också på att ta ett bubbelbad med inpackning o hela köret.

Nu har jag suttit och kollat resor. Vi är som vanligt veliga och kommer inte till skott. 
Jag vill ju helst åka innan feb då Alicia fyller 2 år (resan blir betydligt billigare då) men Kim vill åka i slutet av februari för att det inte ska bli så långt mellan den resan och semestern på sommaren. 
Jag vill åka till ett ställe jag inte varit på, som Aruba, Jamaica, Dominikanska...
Kim är inne på Asien. 
Jaaaa vi kommer ingen vart iaf. 

Nu blir det sängen, gonatt. 


Bilder från Mexico tidigare i år 💞



Kommentarer
Postat av: Nina

Vi var ju på Aruba i december, fint osv men inget jätte roligt ställe för barn. Fanns liksom inga riktiga barnhotell fast vårt skulle vara ett sådant. Inga lekparker eller aktiviteter för barn i våra barna åldrar. Skulle nog satsa på nått annat ställe:) tycker ni ska åka innan hon fyller 2, skillnaden är ju ganska enorm 😁

Svar: Tack för infon :)
Kram!
emelie

2015-10-19 @ 07:55:20
Postat av: Jelena

Hälsa Kim att han ska sluta vela och gå med på Jamaica i januari

Svar: Lättare sagt än gjort ska jag säga dig 😤
emelie

2015-10-19 @ 08:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0