Onsdag



Veckans olika annonser vi kör i lokaltidningen. Tycker de blev riktigt bra! 






Idag har jag jobbat med Albin. Tycker dagen flöt på väldigt bra och både Albin och Jannette snappar upp saker och ting snabbt och är väldigt bra att ta kunder. Men det kommer säkert ta ett år innan man känner sig helt varm i klädena. 

Efter jobbet åkte jag hem till Nina, Lucas o Tilde som bjöd på tacos. 
Lucas hade hjälpt till att hämta kidsen från dagis och sedan hade de röjt hos dem tills jag kom dit från jobbet. 
Lucky us. 
Glass fick vi också! 

Ja ikväll jobbar Kim med något projekt i sthlm och han förväntas vara hemma vid midnatt. 
Jag ska ta en lång dusch, sätta på en tvätt och mysa ner mig vid barnen, som sover så sött! 

Ciaooo. 

Kommentarer
Postat av: Jelena

Nice lips :)

Svar: Ha ha haaaaa
emelie

2015-10-08 @ 01:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0