Uuuuu

Hej, just nu är jag inne i nån slags gråzon period där jag bara känner mig trött, uppsvälld och ful. 
Skulle behöva en helg i solen. Bara vara själv. Ta hand om mig själv. 
Tycker egentligen inte alls om att vara ensam, men det skulle sitta bra nu. 
Annars hinner man ju inget. 
Jag vill göra så mycket men jag vet inte när. 
Måste köpa saker till barnen, handla en vinterjacka till mig själv, färga håret (helst gå till frissan) ta tag i julafton ☝🏼 och planera!
Handla julklappar utan barn tack! 
Besöka mormor, fixa saker till barnens lucia, städa på tomten och gå ner i vikt. 
Så jäkla härligt med november. 

Hej. 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du behöver absolut inte gå ner i vikt, du är jättefin!

Svar: Det har blivit lite för mycket av de goda helt enkelt! 😅
emelie

2015-11-10 @ 21:55:50
Postat av: Jossan

Säger som föregående men känner samma känslor som du du i denna gråzon! Blä,. Kram😘

2015-11-11 @ 06:34:37
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0