En regnig torsdag

Tack för en härlig sovmorgon till kl 10! 
Det här vädret är perfekt för en mysdag inomhus! 
Baka en kladdkaka, dricka varm oboy, tvättmaskinen går varm, och nu ska jag äntligen ta tag i att bestämma mig för årets juldekorationer här hemma! 
Det ska verkligen synas att jag jobbar med belysning 😜

Just för tillfället sover Alicia, Junia kollar på Frost och jag ska börja med årets önskelista till barnen. Högst upp på listan står en låg våningssäng med madrasser och duntäcke + kudde, samt ett nattduksbord. 
Nu ryker vår underbara spjälsäng till nästa familj ... 😉👍🏼

Bilden är från när vi bodde på Täppgatan och Junia fick den i doppresent.
Tänk att Tobbe har gjort den 😍😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0