Måndag

Eh ja, lite ÅNGEST efter 3 veckors semester! Det var minst sagt tungt när klockan ringde i morse. 
Barnen var svårväckta, jag var lite orolig om hur Alicia skulle klara sin första dag efter semestern. Kim lämnade och var kvar en stund tills hon blev varm i kläderna och började leka med sitt. 
Hon grät när han sa hej då, men så fort han försvann ur hennes synhåll slutade hon. 
Dagen gick väldigt bra! Junia var lycklig över att få träffa sina kompisar. 

För mig gick det verkligen undan idag, timmarna bara försvann men så är det ju. Massa saker att ta tag i... Imorgon måste jag gå igenom alla fakturor... Suck. Jag glömde tom bort att göra en annons jag hade bokat in tills på torsdag. Undrar om jag kan göra den imorn eller om det är försent. 

Den här veckan är fullproppad med jobb och roligheter. 
Den kommer säkert bara swisha förbi!  
Imorgon är det gruppfotografering på TomTits så imorgon måste hjälpa till lite extra med morgonrutinerna haha, när Kim fixar blir det bra, men ibland kan ju klänningen vara bakochfram och den där flätan ser egentligen inte ut som en fläta ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0