Hej!

Usch, fy! Vilka usla dagar vi har haft. Jag och barnen har varit krassliga. 
Har dock inte kunnat lägga mig ner och ta det lugnt. 
Massor att göra inför resan, både jobbmässigt och handla/leta reda på prylar och kläder från förrådet/packa. 
Även om mitt huvud är sprängfullt med snor (sorry) så känner jag äntligen att jag har allt under kontroll. Bara de sista så som neccesär, smink och snuttisar som ska ner i resväskan. 
Vi åker 04.00 här ifrån natten till onsdag. 
Kommer ju kännas skumt att vinka hejdå till Kim. Usch, egentligen vill jag inte att han kör oss till Arlanda. Mycket enklare för mitt psyke att säga hejdå på hemmaplan. 

Imorgon ska jag till jobbet och göra det sista, lämna in april kund/lev fakturor och kassarapporter för bokföring. 
Sen tänkte jag faktiskt hinna med mig själv också. Typ tvätta håret och måla naglarna skulle vara trevligt. 

Hej! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0