Dagarna går undan

Hej. 
Nu ska vi se. 15 maj, i fredags gjorde vi stan. Jag köpte en väska, och kollade in ett par skor som jag ska köpa senare i veckan. Var tvungen och "sova på saken" för ibland köper jag onödiga och dyra saker bara för att. 
Jag hatar det. Men jag har blivit betydligt bättre med det sen jag fick barn. 
Men nu har jag iaf kommit fram till att jag vill ha dem och att de kommer att användas. 

Junia fick nya pjuck och klippte sig hos frisörn och sen åt vi lunch vid hamnen. 





På eftermiddagen o kvällen var vi bara hemma. Städade och fixade, tvättade och gjorde fint till Kim. 
Han landade 22,20 och sista båten från Kos skulle gå 23 så jag satt uppe och väntade eftersom jag skulle hämta honom vid båten. 

Men båten gick 01.00. Jag höll på att somna flera gånger, men jag tog mig iaf ner till stan och hämtade hem min man 01.30 på natten! 
Så himla härligt att ha Kim här och barnen verkar verkligen ha saknat sin pappa ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0