18 maj

Klockan ringde 07.30. 
Låg och drog mig lite innan jag gick upp och bytte om, smorde in mig och packade allt till dagen. 
Vid åtta tiden försökte jag få upp Kim och barnen och det var ju lättare sagt än gjort... Men till sist så! 

09.30 gick båten till Pserimos och vi hade med oss matsäck så vi åt frukost ombord. 
Vi fick en sådan fin dag där och det var i princip vindstilla! Nästan ensamma och vi hade sååå mysigt. 
Vi badade massor och Junia är så duktig och dyker och man får kasta och busa med henne även om hon hamnar under ytan ibland. 
Kl 17 gick båten tillbaka så det blev verkligen en heldag. 

På kvällen grillade vi och bara hade en hemmakväll. Ögonen gick i kors redan klockan tio och då var det natti natti. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0