Tisdag/hemfärd

Hann med en sista frukost innan transferen hämtade upp oss. 
Åkte ca 1 1/2h till flygplatsen. Käkade lite innan vi gick ombord. 
Fick fönsterplatser denna gång. Coolt att dimra fönstret. Alicia sov ca 2 h och sedan Junia 1-1 1/2h inte länge men de gick bra iaf. Man går ju på reserv energin för att orka. Inte för att de var griniga eller så utan mer att man måste stimulera och fixa med mat, blöjbyte, toabesök mm, när klockan är mitt i natten. 
Väl hemma på Arlanda kom pappa och hämtade oss. Han hade med sig frukost som vi åt när vi kom hem. Junia sov men Alicia var vaken till 10.00. Då somnade vi alla 3. 
Jag och Kim sov 3 h för det gick inte att hålla sig vaken.
Dock somnade vi kl23 ikväll alla 4, trodde vi skulle kunna sova hela natten. 
Men nu är hon snart fyra och hela familjen ligger klarvakna i sängen. 
Jag och Junia sov bara 4h. Måste jobba hårt för att komma i rätt takt nu! 
Junia har dagis imorgon. Jag har 100 grejer att göra. 
Typ som att dra ut en tand och PACKA!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0