Tisdag

Nya tag var det här! 
Jag och Alicia trotsade förkylningen o kom utanför dörren idag och gick en skön promenad med Mary och Spencer på 13km i lugnt tempo. Så härligt att se solen igen, ny energi! 
Hämtade världens gladaste unge från dagis och sen åkte vi "hem" och chillade och blåste såpbubblor tills det var dags att börja med middagen. 
Jag gjorde en vegetarisk squashlasagne     . Bra tisdagsmat :) dock gick det inte hem hos kidsen... 

Mina föräldrar har landat säkert i Grekland (är det inte lite väl många flygolyckor nu på senare tid?!)

Annars så vi håller på att försöka komma fram till vart, hur och när vi ska flytta. Jag tror jag håller på att bli lite smått galen... 
Men...
Imorgon så ska jag, Junia och Åsa gå på bio. MYSIGT! 

Mina älskade tjejer! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0