Tillbaka till Mexico

Fredagen var lugn och på kvällen bowlade vi innan middagen som blev på en italiensk. Efteråt softade vi i en av hotellets barer och spelade yatzy. 





Lördagen tog vi buss till Tulum och paradise beach. Tyvärr hamnade vi i värsta regnvädret så vi fick springa in till strandrestaurangen när vi kom fram. 
Jag hade vänt om, om jag inte hade blivit övertalad att stanna av de andra. 
Så det blev vin och yatzy istället tills det slutade regna. (Trodde jag aldrig) och sedan efter lunch tittade faktiskt solen fram och visst var det en fantastisk fin strand. Räckte så långt ögat kunde nå! 











På eftermiddagen tog jag och Åsa varsin massage på stranden. Jag somnade efter 10 min ;)
Vi tog en taxi hem vid halv sex, sen var det bara hem och göra sig klara. 
Junia och Alicia hade en kväll med Lasse och Åsa och de sov över hos dem så jag och Kim åkte in till playa del Carmen och shoppade, gick hand i hand, åt på ett mysigt ställe. Ögonen gick i kors vid midnatt så då åkte vi tillbaka till hotellet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0