Snart flytt

Kan inte förstå att det bara 4 dagar kvar tills vi flyttar. Jag kommer att sakna det här stället. Även om vi bara har bott här i två år så känns det jobbigt att lämna, Kim gjorde ju iordning allt här så som vi ville ha det. Men då var vi tre och nu är vi fyra och längtar verkligen efter DET huset. Svårt att hitta dock. New England  hus med dubbelgarage och pool skulle inte sitta helt fel...





Något i den här stilen är vår stil :) 


Jag kan också inte förstå hur mycket man samlar på sig på bara två år! Jag är definitivt ingen pryl-människa. Om jag ska vara ärlig fick alla prydnadssaker/foton/tavlor och ljusstakar plats i en flyttkartong. 
Men prylar till barnen... Och kläder! Oh lord, blir några vändor till returen och klädinsamlingen imorgon! 
Jag har sålt alla lampor utom tre stycken och det är jag super glad över! Den enda lampan som får följa med till vårt framtida hus är barnens - en ljusrosa snäckskalslampa som inte tillverkas längre. Den kommer jag aldrig ge ifrån mig. 

Vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: Nina Mattisson

Åh vilket stort steg ni tar nu:) vi har verkligen samma stil på drömhuset. Hur blir det med dagis nu? Ni flyttar väl till annan kommun? Kram nina

Svar: Ja och det känns läskigt!!!
Hehe så himla fint med new England!
Vi bor kvar i södertälje, för tillfället hos Kims pappa tills vi får en hyreslägenhet.
Kram kram
emelie

2015-03-06 @ 07:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0