Helloooo

Så, nu har jag insett och fått klart för mig att jag i princip inte får ett dugg gjort på jobbet när Alicia är med. 
I måndags var vi på elektroskandia, ekonomiljus, hade två säljare på jobbet och bankade pengar. Gick väl... Sådär. 
Jag var så slut när jag kom hem efter dagishämtning o handling så jag somnade på soffan. 

Tisdagen var bättre. Vaknade av att solen lyste på oss. 
Junia åkte med Kim till dagis där de var påsklunch och firande. 
Jag och Alicia gick en promenad och handlade påskägg och annat som behövs i helgen. 
När vi hämtat hem Junia åkte vi direkt hem till Tuva och Mikaela för lek och fika. 
En gång i månaden från och med nu 😊



Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0