Ett snabbt hej

Vilken jäkla dag! 
Ungarna vaknade kl 01 inatt och var uppe till 04. 
Klockan 08 ringde klockan. Upp och göra mig klar och sen gick jag till tandläkaren och drog ut tanden. Kändes ju typ som de ryckte ut hela skallen. 
Det gjorde inte ont, men FY så obehagligt. 
Sen gick jag hem, väckte kidsen och Kim. Gjorde Alicia klar för mormor. 
Sen gick jag och Junia till BVC för 3års kontroll.
Hon kan räkna till 20 på svenska, 10 på engelska, kan alla de vanliga färgerna, hoppa på ett ben, gå på en linje osv, berättar och talar utan problem. 
Vikt 13,4 kg
Längd 94cm
Ett stort MVG med andra ord och BVC-tanten tycker Junia ungefär 1 år "före" sin ålder 👍👍
Efter BVC gick vi hem och mötte Sarah, jelena och Gurra. 
Vi får låna Gurras stora bil till flytten och Sarah och Jelena höll mig sällskap när jag packade. 

Nu har jag precis duschat och vi ska ta en paus i allt! Lådor överallt! 
Vi är bjudna på tacomiddag hos MJ och Sam. Äntligen får Junia träffa Matilda och Oliver! 

Trevligt fredag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0