En bra dag!

Idag har vi haft roligt! 
Började med att möta upp Mary och Spence. Gick och lämnade Junia på dagis och sedan var vi ute i 3 h. Lite kyligare idag men solen var framme under hela promenaden. 

Jag och Alicia lunchade och myste innan jag hämtade Junia. 
Påvägen hem stannade vi på filmkedjan och köpte liiiite lite godis till kvällen. 
När vi kom hem började jag nästan direkt med att grädda våfflor. Jag och Lasse stod vid varsitt järn och jäklar vilka våfflor vi fick till. 
Såklart med alla dess tillbehör. 
När alla de andra kommit hem från jobbet (och även Becca var på plats) åt vi så många vi bara orkade. 
Man orkar inte trycka så många våfflor.
Jag fick i mig tre. Anton åt 5...eller var det 6? 

Efter maten åkte jag, Junia och Åsa till Heron för att se berättelsen om Askungen. Hade ingen aning om hur Junia skulle agera...Inte tecknat, lite läskigare och filmen var 1h 50min lång. 
Men som vanligt så slutar hon aldrig att förvåna oss, den lilla damen. Hon satt klistrad! Kiss-pause nära slutet, men hon skyndade sig tillbaka. Hon lutade sig framåt med stora ögon när Askungen fick sin fina klänning och glasskorna. 
Junis är lite känslig för höga ljud så hörselskydden var med ifall att men dem använde hon bara första kvarten. 
Asså jag är jätteglad över att jag har en liten tjej att kunna gå på bio med. Alltså,  att vi kan skippa de där korta filmerna för de allra minsta,, snart kommer frozen 2 och sånt kul vi kan se! 
Junia tyckte att det bästa med hela filmen var när tjejen träffade killen och de pussades och gifte sig. Haha underbart. 
Tack Åsa för bion ❤

Nu sova! 






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men vad duktig hon är, stora tjejen! Det hade aldrig min illbatting klarat 🙊

Svar: Vi får väl se om ett år 😜 vi kanske blir ett litet biogäng då 😊👌
emelie

2015-03-26 @ 06:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0