Tack och godnatt

Igår var barnen fortfarande snoriga och hostiga så vi blev hemma. Körde en rejäl städdag och tvättade, bäddade rent mm. Alicia sov 2 1/2h i vagnen på altanen. Junis kollade på 3 avsnitt av sommarlovsmorgon så jag fick allt gjort! 
När Sarah slutat jobbet kom hon hit, vi hängde lite, spelade kubb. 
På kvällen kom även Budda, Jonn och Sandra. Vi grillade och spelade kort till sena natten.
Sarah o Budda sov kvar. 

Imorse vakande jag kl 06 av att båda barnen hamnat i vår säng. Hade svårt att somna om men gjorde väl det en halvtimme innan klockan ringde. 

Åkte till jobbet, hade öppning för ovanlighetensskull. 
Dagen gick över förväntan, mycket utebelysning rullade. Kul! 

Efter jobbet åkte jag till maxi och handlade inför kvällen samt morgondagen. 
Kim och barnen kom hem en timma efter mig så då började Kim förbereda maten och jag hann kolla på ett avsnitt av kardashians. 
Åsa och Lasse kom över på en snabbvisit också! 

Men så när Sarah kommit så grillade vi köttfärsbiffar och Kim kirrade tzatziki. 

Efter middagen tog vi med oss metspöna och fiskade lite från bron. Fin kväll, vattnet låg spegelblankt. 
Dock blev det ingen fisk (kanske pga degen? ;) och det blev faktiskt ruggigt när solen gick ned. 
Tycker om att bo här det är väldigt fridfullt. 
Vi promenerade hem igen och la oss i soffan och kollade på Get Hard. 



fin utsikt i backen upp mot "vårt" lilla hus :) 

Nu sova! 
Just det, imorse stod jag mittemot en räv när jag gick ut på baksidan,(10 m kanske) Jag fick gnugga mig i ögonen för jag trodde först att det var en hund. Tror jag aldrig varit så nära en räv förut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0