Go kväll i stugan

Vågar man hoppas på att helgen blir bra vädermässigt? Jo jag tror det. 

Idag har vi haft en väldigt härlig dag! Ätit parmesan med tryffelhonung med Sarah. Hoppat studsmatta med kidsen. Druckit iskall rosé i solen med Becca. Ätit korvstroganoff till middag. 
Och gått en sen promenad i kvällssolen med Kim och Junia och plockat sommarblommor. Vi gick till udden typ vid mälarbadet. Där den där borgen finns. 
Oh vilka minnen jag har därifrån. Både jag och Kim hängde där i 9:an kanske det var. Vi och hela brunnsäng och lite annat folk festade loss på sommarkvällarna.. 😳
Jag tycker det är så häftigt att vi kan prata om vad vi gjorde, vilka vi hängde med och att vi delar minnen som hände för 13-14 år sedan.
Tänk om jag hade vetat då att det var mannen i mitt liv som var där mitt framför näsan på mig, min stora kärlek och pappa till mina barn! 
Livet är allt bra märkligt! Men härligt eller hur?! 
❤❤❤




Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0