Back on track

Jaaa, så var det måndag igen. Fortfarande ingen sommarvärme och imorgon är det sommarfest med barnen på TomTits. 
Får väl se hur mycket sommar det bjuds på då. 

Junia och Alicia har sent sommarlov i år. Fast de har ju redan haft 3 veckors "sommarlov" i maj så tror inte det går någon större nöd på dem. 

En annan grej;
Jag håller på att tänka ut midsommar. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra men har flera alternativ. 
Som vanligt är det vädret som spelar roll. 
Men känns också att jag inte orkar med något jätte avancerat. Har flängt och planerat runt så många helger nu att jag är helt black i skallen. Vill bara VA! 

Imorgon har jag 100 saker att göra innan jobbet... Och innan sommarfesten, vilket betyder att jag måste lämna eskilstuna kl 14 för att vara på plats. Ska sova typ NU, godnatt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0