Söndag

Idag var en mindre bra dag. Massa skit och jag blir på sånt sjukt dåligt humör när allt inte går som planerat. Sen så fick jag typ en allergisk reaktion i natt/morse då andningen har varit sjukt ansträngande hela dagen... 

Jag har iaf bestämt mig för att köra C9 med start i morgon. 
Vill bara testa och komma i lite bikiniform till Grekland. Känner väl själv att det blivit mycket rosé och feta såser och fika på jobbet. Slut med det! 

Jag ska uppdatera hur mina 9 dagar ser ut. 

Nu idag på eftermiddagen kom Malin och Henke förbi. De ville bara säga hej och kolla hur vi har det och det var ju snällt. 
Vi hämtade mat och satt och snacka. Sen spelade vi kort och garvade läppen av oss åt alla bilder vi tog under kvällen. 

Så dagen avslutades ju på bästa sätt, men men... Jag är fortfarande irriterad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0