Onsdag

Hello, imorse var jag uppe 06.45 och gjorde samma runda igen! 5min snabbare, höll på att tuppa av mot slutet men skam den som ger sig! 

Väl hemma blev det en snabbdusch och packade med allt som skulle med till Pserimos. Fick verkligen draaaa upp Kim och barnen som bara ville sova vidare. 
Båt-turen gick bra, väldigt varmt bara men jag hade som vanligt förberett med egen brassestol lite mer i skuggan. 

Framme på ön haffade vi öns enda solstolar och parasoll. 
Ungarna dök och simmade som fiskar i vattnet. Ner med huvudet under ytan och skrattar. 

Jag gick även och kollade in ett nybyggt hotell som öppnade i sommar. Vi fick gå in och kolla på rummen och de var sååå mysiga och fina. Skulle lätt kunna stanna över en natt där. 

Helt underbar dag och båten gick tillbaka 17.00 till Kaly. 

Ikväll var vi helt slut så vi hämtade kycklinggiros och pizza som vi åt hemma. 

Nu är det sängen som gäller! Natti. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0