Lugnt och skönt

Hej. Resan hit gick bra, dock var planet från Rhodos försenat i 2 h. Ungarna var otåliga men det kändes ändå ok. Olympic bjöd på mat och dryck samt att vi fick 4 st gratis biljetter som vi får utnyttja när vi vill till vilken destination vi vill, perfekt till hemresan! 




Lilla propeller planet gick fint, tog väl 20 min att flyga Rhodos-Kos och sedan väntade vi en kvart och flög vidare till Kalymnos och det gick på 7 min :) jag och barnen somnade den lilla sträckan. Vi satt på rad 9 av 9 möjliga. Längst bak i planet är det 5 stolar på raken. Som på en buss längst bak. 
Pappa kom och hämtade oss (det var vi och ett par till som klev av på ön) kändes aslarvigt och vänta på att bagagebandet skulle rulla...

När vi kom fram skålade vi med bubbel och fick tilltugg som mamma fixat. 

Gjorde iordning tjejernas nya säng och den blev sååå fin! 
Sedan blev det 3 rätters middag och tjejens lekte som bara den. Så himla skönt att slippa alla kläder! De gick omkring i bara trosorna tills det var läggdags. 

Natten var bra, alla sov i sina sängar och det mina vänner är guld värt! Jag sover sjukt dåligt med barnen i vår säng. Alla sparkas och svettas och håller på! Nej ååå så bra vi har det nu! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0